شرکت بی نظیرکاران تولید کننده انواع مواد شوینده بهداشتی و صنعتی در ایران

Binazirkaran
شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم

شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم

(15 بررسی مشتری)
  • حذف بوی نامطبوع محیط
  • پاک کننده کلیه‌ی آلودگی‌های محیط
  • پاکیزگی این قسمت غیرقابل‌دسترس
  • بدون ایجاد آسیب به سطوح سرویس بهداشتی
  • پاک کننده سطوح سرویس بهداشتی اعم از سنگ سرامیک شیرآلات، روشویی و …
تضمین کیفیت محصولات

تضمین بالاترین کیفیت برای محصولات

پشتیبانی فروش

پشتیبانی شبانه روزی برای مشتریان

ارسال به سراسر کشور

ارسال در سریعترین زمان به سراسر کشور

تضمین کیفیت محصولات

تضمین بالاترین کیفیت برای محصولات

پشتیبانی فروش

پشتیبانی شبانه روزی برای مشتریان

ارسال به سراسر کشور

ارسال در سریعترین زمان به سراسر کشور

شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم (Bio Optimum toilet detergent) بدون آسیب به سطوح سرویس بهداشتی کلیه‌ی آلودگی‌های محیط را تمیز می‌کند. علاوه بر آن منشأ بوی نامطبوع را نیز از بین می‌برد؛ زیرا میکروارگانیسم‌های موجود در شوینده سرویس بهداشتی بایو در خلل و فرج سطح نفوذ کرده و عوامل ایجادکننده‌ی بوی نامطبوع را از بین می‌برد.

همچنین پس از آبکشی بازمانده‌ی میکروارگانیسم‌ها در گلوگاه سرویس بهداشتی باقی می‌مانند. از این طریق موجب پاکیزگی این قسمت غیرقابل‌دسترس نیز می‌شوند. از این محصول می‌توان بر روی کلیه سطوح سرویس بهداشتی اعم از سنگ سرامیک شیرآلات، روشویی و… استفاده کرد. ازآنجایی‌که اسیدیته این محصول خنثی است هیچ‌گونه آسیبی به موارد ذکرشده وارد نمی‌سازد.

Bio Optimum toilet cleaner

شستشوی توالت و دستشویی و روشویی‌ها به دلیل نوع کاربری آن‌ها نیاز به نظافت منظم دارد. برای بسیاری از افراد میزان درخشندگی، شفافیت سرامیک‌ها، شیرآلات و سنگ روشویی سرویس بهداشتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین علت محصولات پاک‌کننده و شوینده توالت و دستشویی (The best toilet bowl cleaner) متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌گردد که این امر باعث سردرگمی بیشتر افراد در انتخاب بهترین شوینده سرویس بهداشتی می‌شود. از این رو ما در این مطلب از شرکت بی نظیر کاران سعی کردیم با معرفی بهترین شوینده سرویس بهداشتی و شوینده‌های پروبیوتیک برای منزل شما در انتخاب و خرید بهترین شوینده به شما کمک نماییم.

انواع شوینده توالت و دستشویی

شوینده‌های توالت و دستشویی دارای انواع و اشکال مختلفی هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. تعدادی از این شوینده‌ها عبارتند از:

مایع سفیدکننده و پاک‌کننده سرویس بهداشتی

مایع سفیدکننده سرویس بهداشتی را می‌توان یکی از شناخته شده‌ترین انواع شوینده بهداشتی معرفی کرد که دارای قدرت پاک‌کنندگی بالایی در رفع آلودگی‌ها و جرم‌ها دارد.

مایع سفیدکننده و پاک‌کننده سرویس بهداشتی

اسپری تمیزکننده توالت و دستشویی

اسپری تمیزکننده سرویس بهداشتی یکی دیگر از انواع تمیزکننده‌ها و پاک‌کننده‌های سرویس بهداشتی است. از ویژگی و شاخصه‌های بارز این اسپری‌ها که باعث شده بسیاری از افراد از آن استفاده نمایند، سهولت در استفاده و قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالا و فوق العاده آن است. این اسپری‌ها دارای رایحه‌های بسیار خوبی هستند که پس از استفاده در محیط سرویس بهداشتی پراکنده می‌شوند. این اسپری‌ها دارای حساسیت‌زایی بسیار کمی هستند به همین دلیل تمام افراد در هر شرایطی می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند.

مایع جرم‌گیر توالت و دستشویی

این مایع یکی از انواع مختلف شوینده‌ها و ضدعفونی کننده‌های سرویس بهداشتی است که دارای قدرت پاک‌کنندگی و جرم‌گیری بسیار بالایی است. این مایع بسیار حساسیت‌زا بوده و بهتر است در زمان استفاده از آن از ماسک و دستکش استفاده نمایید.

شوینده توالت و دستشویی بایو اپتیمم

شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم یکی از انواع پاک‌کننده‌ها و ضدعفونی کننده‌های سرویس‌های بهداشتی است. به جرات می‌توان این محصول را به عنوان بهترین شوینده سرویس بهداشتی معرفی نمود. این شوینده برای افرادی که دارای حساسیت بسیار بالایی در نظافت و بهداشت سرویس‌های بهداشتی خود دارند بهترین گزینه است. از انواع محصولات بایو اپتیمم می‌توان به شوینده ‌های پروبیوتیک، جلا دهنده و زداینده رسوب شیرآلات بایو اپتیمم اشاره نمود.

ویژگی های شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم (Bio Optimum toilet detergent)

اگر قرار باشد که بهترین شوینده سرویس بهداشتی و حمام را شناسایی کنیم، باید معیارها و استانداردهایی هم در نظر بگیریم. با بررسی نظرات مشتریان بازار ایرانی در وبسایتی مانند دیجی‌کالا می‌توان معیارهای انتخاب و گزینه‌هایی را که محبوب‌ترین در فروش شده‌اند در اینجا فهرست کرد:

  • میزان تمیزکنندگی
  • حجم مایع
  • ارزش خرید نسبت به قیمت
  • نظرات کاربران درباره شوینده
  • حذف بوی نامطبوع محیط
  • پاک کننده کلیه‌ی آلودگی‌های محیط
  • پاکیزگی این قسمت غیرقابل‌دسترس
  • بدون ایجاد آسیب به سطوح سرویس بهداشتی
  • پاک کننده سطوح سرویس بهداشتی اعم از سنگ سرامیک شیرآلات، روشویی و …

بهترین ترکیب شوینده برای سرویس بهداشتی چیست؟

شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم انواع سطوح سرویس بهداشتی را به بهترین شکل تمیز می‌کند. این شوینده بدون رایحه و با قدرت پاک‌کنندگی بالا، یک انتخاب ایده آل برای سطوح سرویس بهداشتی است.
پاک کننده سرویس بهداشتی، انواع سطوح سرویس بهداشتی مثل سینک، آینه و … را به‌خوبی تمیز می‌کند. این پاک کننده قوی به شیارهای سنگ و مناطق غیرقابل نفوذ هم نفوذ می‌کند! پاک کننده و شوینده سرویس بهداشتی بایو با بهره‌مندی از آنزیم‌های مفید جهت پاکسازی محیط مورداستفاده قرار می‌گیرد و بوی نامطبوع رو به بهترین شکل از بین می‌برد.

برای شستن سرویس بهداشتی، این نکته را به خاطر داشته باشید که به‌هیچ‌عنوان مواد شیمیایی مختلف را با هم ترکیب نکنید؛ گاز حاصل از این ترکیب می‌تواند شما را که مشغول تمیز کردن سرویس بهداشتی هستید، تحت‌تأثیر قرار دهد و حال‌تان را بد کند.
برای هر بخش از سرویس بهداشتی، محلول یا ماده مخصوص تمیز کردن آن بخش را به کار ببرید. اگر می‌خواهید ساعت‌ها وقت‌تان صرف تمیز کردن سرویس بهداشتی نشود، ماده مخصوص تمیز کردن کف و کاشی‌ها را جدا استفاده کنید و برای تمیز کردن شیرآلات نیز محلول مخصوص شیرآلات را به کار ببرید. به این ترتیب، حداقل ۱۵ دقیقه اجازه دهید تا مواد بر روی سطوح باقی بماند تا کارتان برای شستشو راحت‌تر شود.

بهترین ترکیب شوینده برای سرویس بهداشتی چیست؟

بهترین ترکیب شوینده سرویس بهداشتی حاوی 55% سدیم سولفات، 23% اوره، 10% سورفاکتانت، 10% آب، 0.4% سدیم استئارات و 1.3% رنگ می باشد. همچنین ممکن است به این ترکیب 0.1% سیلیکون و 0.4% متیل سالیسیلات نیز اضافه شود. شوینده سرویس بهداشتی با این ترکیب نسبت به ترکیبهای دیگر دارای مزایای بسیار است، برای مثال این مواد می توانند عمر محصول را افزایش دهند.

کاربردهای شوینده سرویس بهداشتی بایو

کاربردهای شوینده سرویس بهداشتی بایو

شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم به دلیل داشتن ویژگی‌ها و ساختار شیمیایی خاص خود دارای کاربردهای بسیار متنوعی هستند که در ادامه به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت. انواع کاربردهای شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم شامل موارد زیر است:

  • کاهش مصرف آب
  • کنترل کننده بوی بد
  • سازگار با پوست بدن
  • سازگار با محیط زیست
  • دارای باکتری های مفید
  • ضد حساسیت و بدون بو
  • خاصیت پاک کنندگی بالا
  • دارای قدرت پاک کنندگی بالا
  • عدم نیاز به استفاده از آب گرم
  • باقی نماندن جای لک روی سطوح
  • دارای آنزیم های لیپاز، آمیلاز، پروتئاز
  • مناسب برای افراد با مشکلات تنفسی
  • کاهش مصرف ضدعفونی‌کننده‌های شیمیایی
  • برای از بین بردن و کنترل بوی بد سرویس بهداشتی
  • استفاده از این شوینده برای زدودن آلودگی‌ها در منافذ مختلف
  • استفاده از این محصول به عنوان یک شوینده قوی برای ضدعفونی کردن و پاکیزه نمودن انواع سنگ‌های روشویی، سرامیک و …
  • استفاده از این شوینده به عنوان جرم‌گیر شیرآلات سرویس بهداشتی

معرفی بیشتر شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم

شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم محصولی غیر شیمیای و پروبیوتیک است به همین دلیل هیچ آسیبی به پوست ، ریه ، تجهیزات و … وارد نمی کند و برای کلیه سطوح سرویس بهداشتی و حمام مانند کف، آیینه کانتر، شیرآلات و ….. مناسب است.

میکروارگانیسم های مفید در این محصول در رقابت با سایر باکتری ها مواد غذایی موجود در محیط را مصرف کرده و اجازه رشد و تکثیر و ترشح به سایر باکتری ها نمی دهند، از طرفی این میکروارگانیسم ها با ترشح آنزیم موجب پاکیزگی و تمیزی سطوح شده و تا ساعت های متوالی روی سطوح باقی مانده و از رشد سایر باکتری ها جلوگیری می نماید و به مرور زمان بوی نامطبوع سرویس بهداشتی را بسیار کاهش می دهد. این محصول هیچ بوی ناخوشایند و بخارات سمی ندارد.

شوینده بایو اپتیمم به صورت غلیظ عرضه می گردد شما بطری را یکبار خریداری کرده و پس از آن فقط نیاز به خرید ساشه های کوچک دارید. .فقط لازم است با توجه به راهنمای استفاده در پشت بسته توجه کنید و طبق دستورالعمل محصول را با آب رقیق نمایید.

چرا بایو اپتیمم را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

امروزه استفاده از مواد شوینده شیمیایی بیشتر از هرزمانی سلامت افراد و محیط زیست را تحت تاثیر قرار داده است. این نوع شوینده ها علاوه بر ایجاد حساسیت و بیماری های تنفسی و پوستی به صورت پساب وارد چرخه اکوسیستم می‌شوند و علاوه بر از بین بردن محیط زیست در بلندمدت مجددا وارد سیستم زندگی ما شده و سلامت ما را به خطر می اندازند. از دلایل عمده استفاده شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. خاصیت اسیدی و قلیایی ندارد و دارای pH خنثی می باشد.
  2. حجم مصرف ضدعفونی کننده های شیمیایی را کاهش می دهد.
  3. حجم و هزینه های انبار داری به دلیل بسته بندی های کوچک کاهش می یابد.
  4. کاربری این محصولات نیاز به آبکشی ندارد لذا کاهش مصرف آب را به دنبال دارد.
  5. میزان تبخیر و درصد تبخیرشونده ی مواد آلی آن کمتر از ٢۵ در ١٠٠٠٠٠ می باشد.
  6. قابل استفاده برای افراد با حساسیت های تنفسی (آسم و …) و پوستی (اگزما و …).
  7. قابل استفاده برای همه افراد حتی گروه های حساس ملنند زنان باردار، سالمندان، کودکان و …
  8. در غلظت های بسیار بالا (ماده موثره) عرضه می شود، از این رو هزینه های حمل و نقل کاهش می یابد.
  9. به دلیل تکنولوژی سبز به کار رفته در تولید این شوینده ها،فاقد پساب و مواد آلوده کننده ی محیط زیست هستند.
  10. میکروارگانیسم های فعال موجود در این شوینده ها قابلیت از بین بردن منشا بوی نامطبوع را دارند و بدون بو هستند.
  11. برای همه ی سطوح از هر جنسی فارق از طبیعی و یا مصنوعی بودن مناسب است و باعث ایجاد خوردگی نمی شود.
  12. میکروارگانیسم‌های موجود، حین و پس از تمیزکاری به آلودگی حمله و بستر رشد میکروارگانیسم‌های مضر را ازبین می‌برد.

محصولات بایو اپتیمم

مزایای استفاده از شوینده توالت و دستشویی بایو اپتیمم

استفاده از شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و مزایای خاصی که به همراه دارد بسیار زیاد است. مزایای استفاده از این شوینده توالت و دستشویی شامل موارد زیر است:

  • استفاده از این شوینده باعث از بین بردن کلیه آلودگی‌های محیط می‌شود.
  • با نفوذ میکروارگانیسم‌های موجود در این نوع شوینده در سطوح و منافذ داخل سرویس بهداشتی عواملی که باعث ایجاد بوی نامطبوع می‌شوند را از بین می‌برند و باید گفت از این طریق منشا بوی نامطبوع از بین می‌رود.
  • پاکیزگی قسمت‌های غیرقابل دسترس، از دیگر مزایای این شوینده، باقی ماندن مقداری از میکروارگانیسم‌ها بعد از آبکشی سرویس بهداشتی است که همین امر باعث پاکیزگی بیشتر این قسمت می‌شود.
  • استفاده از این محصول منحصر به فرد برای شستشوی انواع سطوح نظیر سنگ، روشویی، سرامیک، شیرآلات و … .
  • این محصول دارای اسیدیته خنثی است به همین علت استفاده از ان بر روی سطوح مختلف بلامانع بوده و آسیبی به این سطوح وارد نمی‌شود.

مزایای استفاده از شوینده شوینده توالت و دستشویی بایو اپتیمم

ویژگی‌های شوینده توالت و دستشویی بایو اپتیمم

ویژگی‌های شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم عبارتند از:

  • دارای سازگاری بالا با محیط زیست و همچنین سازگاری با پوست بدن
  • کنترل‌کننده بوی نامطبوع سرویس‌های بهداشتی
  • بدون بو و ضد حساسیت بودن
  • دارای خاصیت ضد عفونی‌کنندگی و قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالا
  • عدم باقی ماندن جای لک‌ها بر روی سطوح مختلف
  • برخورداری از آنزیم‌های آمیلاز، لیپاز، پروتئاز
  • عدم نیاز به آب گرم
  • قابل استفاده برای افراد دارای مشکل تنفسی
  • برخورداری از باکتری‌های مفید

ویژگی‌های شوینده توالت و دستشویی بایو اپتیمم

برای عمل کردن شوینده ها چقدر زمان لازم است؟

با توجه به برند شوینده سرویس بهداشتی که استفاده می کنید، عمل کردن شوینده چیزی بین 15 تا 20 دقیقه طول می کشد. بعضا در دستورالعمل شوینده ها نوشته می شود که تا 10 دقیقه باید اجازه داد شوینده در محل مورد نظر باقی بماند.

قویترین جرم گیر سنگ توالت

شاید بارها شنیده باشید که نوشابه یک جرم گیر قوی و مناسب برای تمیز کردن سنگ توالت و روشویی است؛ ولی برای اینکه قدرت پاک کنندگی خود را نشان دهد باید نوشابه به مدت ۲۴ ساعت روی سطح کاسه توالت یا روشویی بماند؛ چون لازم است اسید موجود در نوشابه به مرور زمان جرم و رسوبات سنگ توالت را از بین ببرد.

در حالی که شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم ظرف چند دقیقه جرم گیری سنگ توالت را به بهترین شکل انجام می‌دهد. علاوه بر از بین بردن جرم‌های قدیمی دستشویی باعث درخشندگی و گندزدایی توالت و روشویی منزل و محل کار شما می‌شود‌.

بهترین جرم گیر سرویس بهداشتی

برای نظافت سرویس و جرم‌ گیری شیرآلات و سنگ دستشویی بهتر است نصف پیمانه سرکه سفید را با ۱ پیمانه الکل صنعتی ترکیب کنید. در آخر محلول به دست آمده را در یک چهارم پیمانه آب مخلوط کنید. سپس محلول به دست آمده را در تمام سطوح سرویس بهداشتی بریزید و اجازه دهید به مدت ۱۵ دقیقه باقی بماند. در نهایت تمامی جرم‌های کنده شده را بشویید‌.

چنانچه با استفاده از سرکه سفید و الکل صنعتی نمی‌توانید به خوبی درز کاشی و سرامیک‌ها را پاکسازی کنید بهتر است به صورت آنلاین از شرکت بی نظیرکاران خرید شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم را انجام دهید

جرم گیر قوی سرویس بهداشتی

اگر قصد دارید برای پاکسازی سرویس بهداشتی خودتان در منزل یک جرم گیر قوی خانگی تهیه کنید‌ لازم است یک لیمو ترش سنگی را نصف کنید، سپس روی آن نمک بریزد. حالا این لیموی آغشته به نمک خوراکی را روی جرم‌های سرویس بهداشتی خصوصاً رسوبات شیرآلات بکشید تا آلودگی‌های روی سطح و فلزات از بین برود.

چنانچه به دنبال تمیز شدن بهتر و براقی بیشتر در سرویس بهداشتی هستید‌ بهتر است از یک شوینده سرویس بهداشتی جدید با نام شوینده بایو اپتیمم استفاده کنید.

برای عمل کردن شوینده ها چقدر زمان لازم است؟

تمیز کننده سنگ سرویس بهداشتی

یکی دیگر از روش‌های جالب برای پاکسازی سرویس بهداشتی استفاده از دهان‌شویه و خمیردندان است. برای این کار باید مقداری دهان‌شویه و خمیردندان را درون حجم مشخصی از آب ولرم مخلوط کنید. سپس محلول به دست آمده را روی سنگ سرویس بهداشتی بریزید.

لازم است این محلول روی سنگ توالت و یا سنگ روشویی به مدت ۳۰ دقیقه باقی بماند. در آخر با استفاده از یک فرچه مناسب جرم سنگ سرویس بهداشتی را بکنید. اگر گمان می‌کنید این کار بسیار خسته‌کننده و زمان‌بر است به شما پیشنهاد می‌کنیم از بهترین شوینده سرویس بهداشتی و سایر محصولات متنوع شرکت بی نظیرکاران برای از بین بردن جرم‌های دستشویی استفاده کنید.

مایع ضدعفونی کننده سرویس بهداشتی

یکی از مواد ضد عفونی کننده سرویس بهداشتی و پاک کننده قوی که بسیار ارزان قیمت است ترکیب سرکه سفید و جوش شیرین می‌باشد. این ماده با خاصیت اسیدی بالایی که دارد جرم‌های سرویس بهداشتی را ظرف چند ساعت از بین می‌برد. تنها کافیست طرز تهیه محلول جوش شیرین و سرکه را بلد باشید.

البته یادتان باشد اگر می‌خواهید همراه با جرم گیری سنگ توالت، روشویی و تمیز کردن شیرآلات نیز بوی نامطبوع دستشویی را هم از بین ببرید بهترین راهکار خرید شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم است.

شوینده‌های توالت و دستشویی چند وقت یکبار باید استفاده شود؟

استفاده از شوینده‌های توالت و دستشویی به منظور حفظ بهداشت و جلوگیری از تجمع باکتری‌ها و رسوبات معدنی ضروری است. تعداد دفعات استفاده از این شوینده‌ها به عوامل مختلفی مانند تعداد افرادی که از سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند و میزان استفاده بستگی دارد. در حالت کلی، می‌توان توصیه‌های زیر را ارائه داد:

  1. شوینده‌های توالت: معمولاً هفته‌ای یک بار استفاده از شوینده‌های توالت برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن مناسب است. اگر توالت به صورت روزانه توسط تعداد زیادی از افراد استفاده می‌شود، ممکن است نیاز باشد بیشتر از یک بار در هفته از شوینده استفاده شود.
  2. شوینده‌های دستشویی: سینک دستشویی نیز به دلیل تماس مکرر با دست‌ها و استفاده از صابون و آب، می‌تواند مکانی برای تجمع باکتری‌ها و رسوبات صابونی شود. تمیز کردن سینک دستشویی با شوینده‌های مناسب دست‌کم هفته‌ای یک بار توصیه می‌شود. البته در صورت استفاده زیاد و یا مشاهده لکه‌ها و آلودگی‌ها، بهتر است تعداد دفعات تمیزکاری افزایش یابد.
  3. استفاده روزانه: برای حفظ بهداشت روزانه، می‌توان از اسپری‌های ضدعفونی‌کننده سریع یا دستمال‌های مرطوب ضدعفونی‌کننده استفاده کرد تا سطوح به صورت روزانه تمیز و ضدعفونی شوند.
  4. تمیزکاری عمیق‌تر: ماهی یک بار، انجام تمیزکاری عمیق‌تر و استفاده از مواد شوینده قوی‌تر برای از بین بردن رسوبات سخت و لکه‌های مقاوم توصیه می‌شود.

رعایت این نکات باعث می‌شود سرویس بهداشتی همیشه تمیز و بهداشتی باقی بماند و از بروز مشکلات بهداشتی و بوهای نامطبوع جلوگیری شود.

نظافت و پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین مواردی است که در سلامت و پاکیزگی محیط تاثیر بسیار زیادی دارد به همین علت میزان حساسیت برای انتخاب و خرید بهترین شوینده توالت و دستشویی (The best toilet bowl cleaner)  بسیار زیاد است. باید گفت که از هر شوینده‌ای برای ضدعفونی کردن و شستشوی سرویس بهداشتی نمی‌توان استفاده کرد و باید محصولی را انتخاب نمود که دارای کم‌ترین میزان حساسیت‌زایی و دارای قدرت پاک‌کنندگی بالایی باشد. از این رو می‌توان از شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم به عنوان بهترین شوینده یاد کرد. شرکت بی نظیر کاران ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین خدمات در زمینه تولید انواع مواد شوینده بهداشتی و صنعتی می‌باشد.

15 دیدگاه برای شوینده سرویس بهداشتی بایو اپتیمم

  1. اوا

    سلام ممنون از مقاله خوبتون

  2. دیبافر

    شوینده سرویس بهداشتی خارجی بهتره یا ایرانی؟

    • پشتیبان سایت

      سلام ایران محصولات خوبی ارائه داده

  3. saman

    قیمت محصول رو بفرمایید

    • پشتیبان سایت

      سلام برای استعلام و موجود بودن کالا تماس بگیرید

  4. محسن

    سلام. ارسال آنلاین هم دارید؟؟ ممنون

    • پشتیبان سایت

      سلام بله انجام میشه

  5. کبری

    در صورت برخورد با دست و یا صورت مشکلی پیش نمیاد؟

    • پشتیبان سایت

      سلام در کل نباید مواد شوینده با صورت و چشم بر خورد کند ….شستشو ی سریع با اب لازم است

  6. سعید

    محتواتون عالیه

    • پشتیبان سایت

      سلام ممنون از لطف شما

  7. موسوی

    این محصول واقعا عالیه به همه پیشنهادش میکنم

    • پشتیبان سایت

      سلام بزرگوار ممنون از انتخاب شما

  8. مرضیه

    یک بطری چه مقدار استفاده میشه؟ برای خونه تکونی کافیه یک محصول تهیه کنیم؟

    • پشتیبان سایت

      سلام بله در کل بستگی به متراژ خونه داره بزرگوار

  9. ابوالفضل

    ممنون از مطلب مفید و کاملتون

    • پشتیبان سایت

      سلام ممنون

  10. کریمی

    سلام. چطور می تونم آنلاین سفارش بدم؟

    • پشتیبان سایت

      سلام لطفا با ما تماس بگیرید ۰۲۱۲۲۰۳۷۸۱۵

  11. ثامنی

    این شوینده بوش ریه رو اذیت میکنه؟

    • پشتیبان سایت

      سلام خیر

  12. خانم سیمایی

    مناسب جرم گیری هم هست؟

    • پشتیبان سایت

      می توان مورد استفاده قرار بگیرد

  13. کیمیا

    پوست دست رو اذیت نمیکنه ؟
    من پوستم حساسه دچار اگزما میشه معمولا

    • پشتیبان سایت

      سلام بزرگوار خیر برای پوست حساس ضرر ندارد

  14. مریم

    چند بار خریدم راضی هستم

    • پشتیبان سایت

      سلام ممنون از انتخاب شما

  15. ساره

    این بلیچ هم انجام میده؟

    • پشتیبان سایت

      سلام بله

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه